Wednesday, July 29, 2009

teringat kan kerja

aku terjaga kul 3.00 pg...dok teringat PAT's n kertas peksa..huhu..tak siap lagik ni....kena semangat jugak ni...w/l apa pun aku mesti hantar 2 menda tuh hari ni...sbb ada byk lagik kerja yang menanti...aku pon heran gak..org lain keje gak..tapi takde la..tragis mcm aku ni...buat ni dok tingat yg lain..tp maybe sbb aku nih takde perancangan yg baguih kot..hentam kromo jer...n slalu ikut mood...kalau time rajin...aku buat sampai x ingat makan minum tido..tapi kalau maleh...bagi sejuta pon aku takmo buat. kadang2 tingat nak quit je jdk cikgu ni..tapi kalau tak jdk cikgu nak jdk apa plak...jdk penyanyi...iskk sore ok...but rupe kureng kot..umo pon dah terlebih syarat dah, kalau bisiness online ok gak...tapi nak business apa ek....ishh bukan bleh pecaya aku ni...angan2 mat jenin je ...lain lah adik aku yg 2 org tu.....business jln jekk...w/l apa pun cikgu is the best....sbb ganjaran di akhirat nyer tinggi..amin mudah mudahan ilmu yg diajar di manfaatkan oleh anak-anak muridku....all the best ya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails