Thursday, August 13, 2009

Rumah tgh bersepah


ni masa rumah tgh bersepah....ni keje anak2 aku la ni...satu hari 10 kali menyapu belum masuk lagik kalau air tumpah...mainan berterabur....penin..penin kpala mama ni nak oii....dulu ada pembantu rumah aku dah pecat...malas le pakai indon ni...mcm tak leh caya jer ngan depa ni..aku rasa aku buat sendiri lagi puas hati..bersih , berkilat....dan bersinar-sinar pas ni aku kemas kome tgk kedaan dimana rummah aku telah dikemas ni kirenyer mcm takde keje kot...siap buat testimoni lgk nak menunjukkkam betapa...uwaaa rajin nyer isteri kpd nazrul ni..betapa terernyer mengemas rumah dlm beberapa saat jer rumah dah bersih mcm chiter my dream of jeany ke jinny..aku pon dah lupe..la. hr ni cam byk chiter jer nak mengarut...sbb dah lama tak tulis blog ni..tak tau la...sapa yg baca blog aku yang x semenggah ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails