Tuesday, September 1, 2009

alkisah berbuka puasa

smalam kan....bos ajak aku g stadium shah alam..saje lah...nak menghabiskan duit
mula2 maleh gak nk g..nk g wak menda...lauk aku dah masak...2 jenis lgk..pas t nasi dah msk..tanye die..abg nk beli apa ek..? abg teringin nk mkn nasi kandar la....aisey nape x bilang awal2 x yah ler susah2 aku msk...sampai..menitis2 peluh aku ni...kejang kaki..bediri lama kat dapur..pas tu pijar tgn aku ni dok pegang lada....die kata last minute punye plan....tuh la laki aku....abih ni sapa hbskan lauk2 yg ku msk ni...x pe la...kalau kat kpg..bleh la kasi ayam n itik...kalau sini msk mulut tong sampah... x sanggup rasanyer nk membazir.

tingat org yg susah..bila kite ada byk makanan.....so jgn la..membazir..jgn ikutkan nafsu lapar tuu...tau la tgh lapa..sampai beli air 2 bungkus...skrang ni dok elok jer lam peti ais elok jer tak usik pon kalau jual balik tak perasan org.....ish..ishh.

bersambung.....nak p msk..menu hr ni....goreng ikan masin, goreng sayur n sardin....alhamdulillah...nnti post gambar kalau dah siap msk nanti..tungggggggggggggggu!!!

1 comment:

Related Posts with Thumbnails