Wednesday, July 14, 2010

business online

tajuk entry kali ni agak serius sket...mang aku serius nk buat online business ni tapi nk jual apa ek...x nk kuar modal tapi menguntungkan...bukan lah nk kaye tp atleast dpt gak tambah duit poket..aku ni pada dasar nyer mmg x de minat dlm business ni..tp kalo online aku x kisah setakat amik masa sejam 2 sehari..n pos kan apa yg org order x de masalah..tp kalo nk berenti jdk cikgu pah tuh buat bisiness besar2 aku lom ckp berani lgk...one day maybe...dah pencen nnt kot. tp aku kagum dgn kesungguhan adik2 ku yg telah berjaya bukak bisness sendiri...mungkin aku dpt idea dan kekuatan dr diorang. x pe akan di usahakan hehe sbb dlm hidup mesti buat perubahan dr masa ke semasa....jdk itulah perubahan yg nk aku buat nnt...(hrp2 jdk lah kan)

maybe cuti bersalin aku ada byk masa nk pikir menda cam gini tp x pe kite kena cuba dulu...w/p nnti my life jdk serabut smule...pg g ngajar blk amik ank...jdk house wife plak...jwb nye lps sume selesai br bleh online...tp bila dah terlibat dengan bisness online...aku akan cuba curi masa asal tidak ganggu tugas hakiki aku...guru. sbb kite di baya gaji..nnt x berkat duit gaji kan ( la ni nk jdk baik plak).

tuk petama kali ni aku nk interframe product avail..ponah donga x..mmg la x jual kat pasaraya pon ada egen2 die...ni pad herba yg owg pompuan pakai tiap2 bln bila dtg haid dan bagus gak tuk wanita yg br lopeh bersalin...aku pakai harituh..uiii mmg best la...kering...berangin , luka kat tmp tuh cepat elok..1 week bng dah tanggal..buasir aku pon dah kecut...darah nipas stop awal 30 dah stop dah. so kalo ada sesapa yg nk try..bleh msg aku...post kan bleh..tuh la business yg nk aku
ceburi nanti.


Fungsi dan Kelebihannya

Mencegah senggugut

Mengawalatur kitaran haid

Mencegah buasir

Membuangkan angin perut

Menghilangkan bau

Membuang darah beku di rahim

Mencegah keradangan dan membasmi kuman

Mengurangkan keputihan, kekuningan dan kegatalan faraj

Menghilangkan kepanasan dan menguatkan rahim

harga

panty liner (hijau) RM10.00

siang ( biru ) RM12.00

Mlm ( merah) RM13.00








No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails